Workshop-uri
De cate ori ati avut de redactat/citit un contract in engleza si nu stiati ce termeni, structura sau expresii sa folositi? De cate ori a trebuit sa faceti o prezentare in limba engleza si nu v-ati gasit cuvintele sau publicul nu v-a ascultat? De cate ori nu ati fost siguri ce expresii exprima cel mai bine mesajul pe care trebuie sa il transmiteti? De cate ori la negocieri a trebuit sa va bazati pe un coleg pentru a obtine rezultatul dorit?
Pentru ca toate aceste situatii sa nu se repete si pentru a va simti relaxati in orice situatie in care limba engleza este implicata, B Smart va propune un set de workshop-uri care se adreseaza punctual nevoilor dumneavoastra de comunicare.
La seminarii se vorbeste doar in limba engleza, de aceea aveti nevoie de un nivel intermediar.
English for lawyers - understanding contracts
-
1. Understanding contracts 1 – nivel B1/Lower Intermediate
-
Tematica:Style of writing contracts, Formal expressions, Technical words and common words, Structure of a contract, Typical contract clauses: Termination clauses, Intellectual property clauses, Retention of title clauses, Warranty, indemnity and force majeure clauses.
-
2. Understanding contracts 2 – nivel B2/Upper Intermediate
-
Tematica:Parts of a written contract, Parties and recitals, Key obligations, Delivery of goods and services, Specialized vocabulary and contract structure: Risk and title, Intellectual property and confidential information, Warranties and indemnities, Term And termination, Force majeure
-
Obiective:• Sa utilizeze corect terminologia specifica redactarii contractelor;
• Sa discute argumentat in limba engleza despre studii de caz specifice companiilor in care lucreaza;
• Sa compare structuri legale;
• Sa utilizeze terminologia referitoare la actiuni specifice operatiunilor de business. -
Publicul tintaAcest seminar vine in intampinarea profesionistilor care:
• Lucreaza in cadrul unui departament juridic;
• Redacteaza, verifica sau lucreaza cu tipuri diferite de contracte;
• Decid sau executa diverse operatiuni de business in cadrul companiilor;
• Doresc sa exerseze sau sa-si insuseasca vocabularul specific zonei de Business Law.
Business communication at your finger tips
-
1. Etiquette in Business communication
-
Tematica• Introducing ourselves and presenting our company;
• Talking about figures and trends;
• Formal language vs informal language;
• Active listening and its benefits for the business;
• Building relationships in business: small talk vs public discourse.
-
Obiective:• La finalul seminarului participantii vor fi capabili:
• Sa faca diferenta dintre limbajul formal si cel informal, utilizand cele mai potrivite expresii si formulari in functie de context;
• Sa utilizeze structuri lingvistice adecvate mesajului, publicului si obiectivelor de business;
• Sa identifice cele mai utile informatii, utilizand ascultarea activa;
• Sa converseze in situatii diferite cu un partener de afaceri vorbitor de limba engleza. -
Publicul tinta:Acest seminar vine in intampinarea profesionistilor din toate domeniile de activitate care interactioneaza cu parteneri de afaceri in contexte formale si informale.
-
2. English for public speaking
-
Tematica:• Mastering nervousness;
• Dealing with difficult audience;
• Non-verbal language.
-
Obiective:Participantii vor fi reusi:
• sa isi stapaneasca si sa isi depaseasca emotiile (prin tehnici speciale de respiratie si atitudine);
• sa relationeze eficient cu publicul si sa capteze atentia personalitatilor mai dificile din audienta;
• sa stapaneasca tehnici de formulare a unor raspunsuri adecvate pentru orice tip de intrebare venita din partea publicului;
• sa-si utilizeze un limbaj non-verbal adaptat mesajului transmis;
• sa utilizeze cu maximum de eficienta si sa controleze spatiul de desfasurare a prezentarii;
• sa construiasca si sa livreze un discurs coerent si fluent in limba engleza. -
Publicul tinta:Acest seminar vine in intampinarea tuturor profesionistilor din zona corporate care
• sunt implicati in procese de comunicare (manageri, agenti de vanzari, directori de marketing etc.)
• doresc sa transmita un mesaj clar si de impact;
• doresc sa-si stapaneasca emotiile care apar atunci cand trebuie sa vorbeasca in public;
• vor sa transmita un mesaj adecvat si prin limbajul non-verbal;
• doresc sa poata raspunde la orice intrebare venita din partea publicului;
• doresc sa captiveze publicul pe tot parcursul discursului lor. -
3. English for Sales and Purchasing
-
Tematica:• Talking about goals, objectives, and targets;
• Building relationships - Establishing contacts at a trade fair;
• A sales pitch;
• Offers, tenders, and bids;
• Talking about a product;
• The tendering (or bidding) process;
• Discussing terms and conditions;
• Agreeing and disagreeing;
• Handling orders;
• Dealing with problems over the phone and in writing. -
Obiective:La finalul seminarului participantii vor fi capabili
• Sa converseze pe teme de vazari cu un partener vorbitor de limba engleza;
• Sa discute conditii si termene de vanzare;
• Sa negocieze conditiile unei tranzactii;
• Sa preia comenzi in limba engleza;
• Sa utilizeze termeni si structuri referitoare la licitatii si oferte. -
Publicul tinta:Acest seminar vine in intampinarea profesionistilor din segmentul de vanzari, precum si a tuturor acelora care sunt implicati in tranzactii, oferte, negocieri, licitatii etc. in limba engleza
-
4. English for HR
-
Tematica:• HR Strategy;
• Employee resourcing and talent management;
• Recruiting and selection;
• Training and development strategy;
• Coaching, mentoring and counselling;
• Employees’ competences;
• Employee development and performance review. -
Obiective:La finalul seminarului participantii vor fi capabili
• Sa utilizeze in limba engleza termenii, structurile lingvistice si concepte referitoare la coaching si mentoring;
• Sa se implice intr-un proces de selectie si recrutare in limba engleza;
• Sa foloseasca cu usurinta termenii caracteristici strategiilor de HR;
• Sa discute despre conceptul de talent management;
• Sa elaboreze strategiile si planurile de HR caracteristice companiei pe care o reprezinta. -
Publicul tinta:Acest seminar vine in intampinarea profesionistilor din zona de Resurse Umane care
• Doresc sa isi exerseze structurile lingvistice de specialitate in limba engleza;
• Isi desfasoara activitatea intr-o companie in care limba de comunicare inter si intradepartamentala este engleza;
• Sunt implicati in procese de selectie si recrutare de candidati nevorbitori de limba romana. -
5. Successful Negotiations
-
Tematica:• Building relationships;
• Managing conflicts;
• Positions and Interests;
• Making and responding to proposals;
• Questioning and clarifying;
• Bargaining;
• Clinching the deal;
• Applying Negotiations. -
Obiective:La finalul seminarului participantii vor fi capabili:
• Sa fie convingatori intr-o situatie de negociere in limba engleza;
• Sa formuleze cereri si sa poata raspunde la solicitarile partenerilor;
• Sa utilizeze un limbaj adecvat in limba engleza in situatia unui conflict;
• Sa foloseasca structuri lingvistice necesare intr-o negociere de business. -
Publicul tintaAcest seminar vine in intampinarea tuturor profesionistilor din zona corporate care:
• Negociaza cu furnizorii, clientii, superiorii, subordonatii sau cu partenerii de afaceri;
• Sunt implicati in negocieri cu parteneri straini;
• Doresc sa-si prefectioneze abilitatile de comunicare in limba engleza si in situatii de negociere.