Workshop-uri

De cate ori ati avut de redactat/citit un contract in engleza si nu stiati ce termeni, structura sau expresii sa folositi? De cate ori a trebuit sa faceti o prezentare in limba engleza si nu v-ati gasit cuvintele sau publicul nu v-a ascultat? De cate ori nu ati fost siguri ce expresii exprima cel mai bine mesajul pe care trebuie sa il transmiteti? De cate ori la negocieri a trebuit sa va bazati pe un coleg pentru a obtine rezultatul dorit?

Pentru ca toate aceste situatii sa nu se repete si pentru a va simti relaxati in orice situatie in care limba engleza este implicata, B Smart va propune un set de workshop-uri care se adreseaza punctual nevoilor dumneavoastra de comunicare.

La seminarii se vorbeste doar in limba engleza, de aceea aveti nevoie de un nivel intermediar.

English for lawyers - understanding contracts

  • 1. Understanding contracts 1 – nivel B1/Lower Intermediate
  • Tematica:
    Style of writing contracts, Formal expressions, Technical words and common words, Structure of a contract, Typical contract clauses: Termination clauses, Intellectual property clauses, Retention of title clauses, Warranty, indemnity and force majeure clauses.
  • 2. Understanding contracts 2 – nivel B2/Upper Intermediate
  • Tematica:
    Parts of a written contract, Parties and recitals, Key obligations, Delivery of goods and services, Specialized vocabulary and contract structure: Risk and title, Intellectual property and confidential information, Warranties and indemnities, Term And termination, Force majeure
  • Obiective:
    • Sa utilizeze corect terminologia specifica redactarii contractelor;
    • Sa discute argumentat in limba engleza despre studii de caz specifice companiilor in care lucreaza;
    • Sa compare structuri legale;
    • Sa utilizeze terminologia referitoare la actiuni specifice operatiunilor de business.
  • Publicul tinta
    Acest seminar vine in intampinarea profesionistilor care:
    • Lucreaza in cadrul unui departament juridic;
    • Redacteaza, verifica sau lucreaza cu tipuri diferite de contracte;
    • Decid sau executa diverse operatiuni de business in cadrul companiilor;
    • Doresc sa exerseze sau sa-si insuseasca vocabularul specific zonei de Business Law.

Business communication at your finger tips

  • 1. Etiquette in Business communication
  • Tematica
    • Introducing ourselves and presenting our company;
    • Talking about figures and trends;
    • Formal language vs informal language;
    • Active listening and its benefits for the business;
    • Building relationships in business: small talk vs public discourse.
  • Obiective:
    • La finalul seminarului participantii vor fi capabili:
    • Sa faca diferenta dintre limbajul formal si cel informal, utilizand cele mai potrivite expresii si formulari in functie de context;
    • Sa utilizeze structuri lingvistice adecvate mesajului, publicului si obiectivelor de business;
    • Sa identifice cele mai utile informatii, utilizand ascultarea activa;
    • Sa converseze in situatii diferite cu un partener de afaceri vorbitor de limba engleza.
  • Publicul tinta:
    Acest seminar vine in intampinarea profesionistilor din toate domeniile de activitate care interactioneaza cu parteneri de afaceri in contexte formale si informale.
  • 2. English for public speaking
  • Tematica:
    • Mastering nervousness;
    • Dealing with difficult audience;
    • Non-verbal language.
  • Obiective:
    Participantii vor fi reusi:
    • sa isi stapaneasca si sa isi depaseasca emotiile (prin tehnici speciale de respiratie si atitudine);
    • sa relationeze eficient cu publicul si sa capteze atentia personalitatilor mai dificile din audienta;
    • sa stapaneasca tehnici de formulare a unor raspunsuri adecvate pentru orice tip de intrebare venita din partea publicului;
    • sa-si utilizeze un limbaj non-verbal adaptat mesajului transmis;
    • sa utilizeze cu maximum de eficienta si sa controleze spatiul de desfasurare a prezentarii;
    • sa construiasca si sa livreze un discurs coerent si fluent in limba engleza.
  • Publicul tinta:
    Acest seminar vine in intampinarea tuturor profesionistilor din zona corporate care
    • sunt implicati in procese de comunicare (manageri, agenti de vanzari, directori de marketing etc.)
    • doresc sa transmita un mesaj clar si de impact;
    • doresc sa-si stapaneasca emotiile care apar atunci cand trebuie sa vorbeasca in public;
    • vor sa transmita un mesaj adecvat si prin limbajul non-verbal;
    • doresc sa poata raspunde la orice intrebare venita din partea publicului;
    • doresc sa captiveze publicul pe tot parcursul discursului lor.
  • 3. English for Sales and Purchasing
  • Tematica:
    • Talking about goals, objectives, and targets;
    • Building relationships - Establishing contacts at a trade fair;
    • A sales pitch;
    • Offers, tenders, and bids;
    • Talking about a product;
    • The tendering (or bidding) process;
    • Discussing terms and conditions;
    • Agreeing and disagreeing;
    • Handling orders;
    • Dealing with problems over the phone and in writing.
  • Obiective:
    La finalul seminarului participantii vor fi capabili
    • Sa converseze pe teme de vazari cu un partener vorbitor de limba engleza;
    • Sa discute conditii si termene de vanzare;
    • Sa negocieze conditiile unei tranzactii;
    • Sa preia comenzi in limba engleza;
    • Sa utilizeze termeni si structuri referitoare la licitatii si oferte.
  • Publicul tinta:
    Acest seminar vine in intampinarea profesionistilor din segmentul de vanzari, precum si a tuturor acelora care sunt implicati in tranzactii, oferte, negocieri, licitatii etc. in limba engleza
  • 4. English for HR
  • Tematica:
    • HR Strategy;
    • Employee resourcing and talent management;
    • Recruiting and selection;
    • Training and development strategy;
    • Coaching, mentoring and counselling;
    • Employees’ competences;
    • Employee development and performance review.
  • Obiective:
    La finalul seminarului participantii vor fi capabili
    • Sa utilizeze in limba engleza termenii, structurile lingvistice si concepte referitoare la coaching si mentoring;
    • Sa se implice intr-un proces de selectie si recrutare in limba engleza;
    • Sa foloseasca cu usurinta termenii caracteristici strategiilor de HR;
    • Sa discute despre conceptul de talent management;
    • Sa elaboreze strategiile si planurile de HR caracteristice companiei pe care o reprezinta.
  • Publicul tinta:
    Acest seminar vine in intampinarea profesionistilor din zona de Resurse Umane care
    • Doresc sa isi exerseze structurile lingvistice de specialitate in limba engleza;
    • Isi desfasoara activitatea intr-o companie in care limba de comunicare inter si intradepartamentala este engleza;
    • Sunt implicati in procese de selectie si recrutare de candidati nevorbitori de limba romana.
  • 5. Successful Negotiations
  • Tematica:
    • Building relationships;
    • Managing conflicts;
    • Positions and Interests;
    • Making and responding to proposals;
    • Questioning and clarifying;
    • Bargaining;
    • Clinching the deal;
    • Applying Negotiations.
  • Obiective:
    La finalul seminarului participantii vor fi capabili:
    • Sa fie convingatori intr-o situatie de negociere in limba engleza;
    • Sa formuleze cereri si sa poata raspunde la solicitarile partenerilor;
    • Sa utilizeze un limbaj adecvat in limba engleza in situatia unui conflict;
    • Sa foloseasca structuri lingvistice necesare intr-o negociere de business.
  • Publicul tinta
    Acest seminar vine in intampinarea tuturor profesionistilor din zona corporate care:
    • Negociaza cu furnizorii, clientii, superiorii, subordonatii sau cu partenerii de afaceri;
    • Sunt implicati in negocieri cu parteneri straini;
    • Doresc sa-si prefectioneze abilitatile de comunicare in limba engleza si in situatii de negociere.

Calendar Workshop-uri

Pentru a primi ofertele noastre va rugam sa ne contactati completand formularul de mai jos.

    Please prove you are human by selecting the Cup.